Datum objave 29.04.2020. 09:30
Naša MrežaVeruje se da je jedna od najcenjenijih osobina kod ljudi sposobnost prilagođavanja novim okolnostima. Oni koji je poseduju, pamtiće 2020. godinu boljom od onih koji nisu vični prilagođavanju. Ista stvar je i s biznisom.
Globalna kriza prouzrokovana koronavirusom stavila je različite izazove pred sve kompanije. Zajedničko za sve njih je upravo potraga za najboljim načinom da se odogovori na novonasatale okolnosti i održi kvalitetan odnos s klijentima.
Gotovo sve firme suočavaju se sa izazovom da unutrašnju strukturu i način rada usklade sa novom situacijom. Istovremeno, pred njima je zahtev da osmisle kako će nastaviti da komuniciraju sa svojim klijentima. Zbog toga u nastavku ovog teksta sa vama delimo nekoliko korisnih saveta kako da tokom pandemije održite, a možda čak i unapredite odnos sa svojim klijentima.
Prvi i najvažniji savet je da vaša komunikacija bude pravovremena. Za vreme vanrednog stanja uvode se i smenjuju različite mere, a protok informacija je brži nego u redovnim uslovima. Ovaj tempo bi trebalo da isprati i vaš biznis.
Veoma je važno da trenutne okolnosti pokušate da posmatrate kao priliku da ojačate partnerski odnos s klijentima. Pomozite im da ih i oni takvim vide, tako što ćete svoje usluge prilagoditi situacijii i stvoriti dodatnu vrednost za klijenta.
Osnovni ton komunikacije i oblikovanje ključnih poruka treba se temeljiti na iskrenosti.
U vreme krize poput ove u kojoj smo sada, menjaju se potrošačke navike. Uslovljeni mnogim ograničenjima, klijenti su sada spremniji na korišćenje online usluga. Zato i uslugu treba prilagoditi novom potrošačkom ponašanju, pa je jedan od najsigurnijih načina stavljanje fokusa na online. Treba razmotriti i mogućnosti digitalne transformacije biznisa, pa iskoristite ovaj period da biste proverili u kolikoj meri i s kojom efikasnošći možete poslovati online.
Edukujte klijente i pomozite im da shvate, usvoje i koriste vaše usluge, koje su nastale kao odgovor na novonastalu situaciju. Informišite ih o stvarima koje ste promenili i zašto su za njih kao klijente važne. Upotrebite sve raspoložive kanale da ih o tome obavestite – sajt, društvene mreže, SMS, imejl...
Najzad, iskustva ranijih kriza pokazuju da je solidatnost ključna u ovakvim situacijama. Zato pronađite način da u okviru svojih mogućnosti pomognete zajednici u kojoj poslujete. Delujete društveno odogovorno kao kompanija, a zahvalnost klijenata neće izostati.
2
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 14.02.2022.
Datum objave 24.01.2022.
Datum objave 10.01.2022.
Datum objave 14.02.2022.
Datum objave 24.01.2022.
Datum objave 10.01.2022.