Ukoliko ključni proizvod poslovanja štitite nadom da mu se ništa ne može desiti prilikom transporta, onda to sigurno nije najbolji način kojim možete...
Davno se desio momenat kada su ljudi prepoznati kao bitan faktor uspešnosti poslovanja i kada je počelo vrednovanje njihovog doprinosa u povećanju pro...
Kao vlasnik preduzeća, obično morate da budete „majstor svih zanata”. Morate da razumete detalje vašeg proizvoda ili usluge, kako da ih plasirate, ka...
Prednosti marketinga za mala preduzeća uključuju prepoznatljivost široj ili užoj javnosti, uspostavljanje osećaja poverenja između vas i vaših kupac...
Ukoliko ste videli skladišta koja se reklamiraju kao „kancelarijski prostor“ ili „komercijalni prostor“ i zapitali se da li je zaista moguće voditi p...
O društvenim mrežama je mnogo toga već rečeno i bez obzira na to o kojoj platformi je reč jedan aspekt je zajednički za sve – ljudi i potencijalni kup...
Čak i odličan proizvod ili usluga podržana vrhunskom strategijom i besprekornim izvršenjem nije garancija da vaše preduzeće neće upasti u probleme....
Upravljanje promenama je moćan način da se prevaziđu izazovi koji su isplivali na površinu tokom digitalne ere, jer se fokusira na načine transformac...