Naša mreža predstavlja prvu poslovnu platformu koja je namenjena povezivanju kompanija u Srbiji. Platforma nudi korisne informacije i određene pogodnosti u vezi sa biznisom, mogućnost za povezivanje i proširivanje vašeg poslovanja.
Naša mreža je podeljena u tri glavne sekcije: Informiši me, Umreži me i Podrži me.
Naša mreža je dostupna pomoću aplikacije za android i iOS uređaje, kao i na web-sajtu
www.nasamreza.rsNaša mreža je namenjena svim firmama koje žele nova znanja, nove poslovne prilike i razne pogodnosti.
U sekciji Informiši me mogu se pronaći korisni poslovni saveti, alati i sve informacije o tome da posao radi.
Informiši me sekcija je dostupna svima koji preuzmu mobilnu aplikaciju ili posete web-sajt:
www.nasamreza.rsKomentar na članak mogu da ostave isključivo registrovani korisnici koji su kreirali profile svojih kompanija u sekciji Umreži me.
Ukoliko želite da stupite u kontakt sa autorom određenog članka, posetite članak i na vrhu objave pronađite dugme „kontaktiraj autora“. Nakon što popunite formu, dobićete mejl sa odgovorom autora.
Pretraga se nalazi na vrhu stranice. Dovoljno je samo da ukucate reč koja vas zanima, kako bi se pojavile sve povezane/relevantne objave iz sekcije Informiši me.
U Biznis savetniku mogu se pronaći razne korisne informacije i saveti za unapređivanje poslovanja. U toj sekciji se nalaze i teme koje su zanimljive, kako iskusnim profesionalcima, tako i onima koji se tek upuštaju u preduzetničke vode.
U Biznis alatima mogu se pronaći, ali i preuzeti, najrazličitiji biznis templejti (šabloni), formulari, ugovori i kalkulatori koji se mogu koristiti, kako bi poslovanje postalo lakše, brže i efikasnije. Dovoljno je da posetite stranicu u okviru sekcije, pronađete dokument koji vam je potreban i kliknete na dugme „preuzmi“.
Dobre biznis prakse predstavljaju odabrane primere iz domaćeg sveta biznisa, kao i iz sveta biznisa na globalnom nivou. Možete tu pronaći inspirativne priče, ali i savete iz prve ruke o razvoju poslovanja, zatim studije slučaja i primere dobrih umrežavanja.
Biznis događaji predstavljaju kalendar najznačajnih poslovnih događaja u Srbiji. U kalendaru se nalaze datumi i mesta održavanja sajmova, konferencija i radionica, jer želimo da pomognemo da budete u pravo vreme na pravom mestu i da unapredite svoj biznis.
Podeli mišljenje omogućava svakom korisniku platforme da popuni anketu i tako glasa i podeli svoje mišljenje na određenu temu. Ukoliko želite da glasate, posetite temu koja vas zanima, odaberite svoj odgovor i kliknite „glasaj“.
U sekciji Umreži me možete kreirati profil svoje firme i ostvariti nove poslovne kontakte. Podelite poslovne novosti, oglasite nabavke i pošaljite ponude – da posao raste
U nameri da koristite sve funkcionalnosti sekcije Umreži me potrebno je da kreirate profil svoje kompanije. Nakon verifikacije profila, možete se povezati sa ostalim kompanijama, kreirati objave, oglasiti nabavke i slati svoje ponude u okviru platforme.
Kreiranje profila moguće je na više načina. Odaberite sekciju Umreži me i dobićete stranicu na kojoj se može kreirati profil kompanije. Potrebno je, kako bi profil bio uspešno kreiran, popuniti sva neophodna polja koja su označena zvezdicom: naziv kompanije, mejl adresu, lozinku, delatnost, grad, adresu, PIB, broj mobilnog telefona. Broj koji se unosi prilikom registracije treba da bude broj mobilnog telefona koji se koristi u poslovne svrhe. Nakon što se popune sva neophodna polja, potrebno je pročitati i prihvatiti „pravila i uslove korišćenja“, nakon čega se, na broj telefona, koji je prethodno ostavljen u registracionoj formi, dobija šestocifreni kôd sms-om koji je potrebno uneti, kako bi se nastavio proces registracije. U sekcijama Informiši me i Podrži me, sa desne strane nalazi se meni u čijem dnu stoji opcija „prijavi se“, gde se klikom na tipku dolazi do registracione forme
Poreski identifikacioni broj (PIB) označava podatak, koji je na sajtu APR-a dostupan javno. Podatak se isključivo koristi u svrhu provere verodostojnosti kreiranog profila i kako bi se sprečile moguće zloupotrebe
Objave čine poslovne vesti ili novosti koje svaka kompanija može podeliti u okviru sekcije Umreži me. Objava može da sadrži sliku, link i tekst, a vidljiva je svim registrovanim korisnicima platforme.
Da biste kreirali objavu, posetite svoj profil i u polje „kreiraj objavu“ unesite željeni tekst i dodajte fotografiju i link. Zatim kliknite na dugme „objavi“ i vaša objava će biti vidljiva svim korisnicima sekcije Umreži me
U tu svrhu možete koristiti moć pretrage u sekciji Umreži me, kako biste pronašli određene kompanije i nabavke na koje možete da aplicirate. Dovoljno je da u pretragu unesete ključnu reč ili kompaniju koja vas zanima, kako biste dobili sve relevantne objave i profile
Želite li da se umrežite sa određenom kompanijom posetite njen profil i pronađite dugme „umrežite se“ ispod profilne slike. Nakon umrežavanja dobijate pravo da aplicirate na nabavke koje je ta kompanija oglasila
Nabavke predstavljaju specifičan vid objave koje kompanije u okviru Naše mreže mogu da objavljuju, kako bi ostvarile saradnju i pronašle idealnu ponudu. Koncipirane su kao poziv za slanje ponuda. Nabavku može kreirati svaka kompanija i, na taj način, sakupiti relevantne ponude od ostalih kompanija
Da biste kreirali određenu nabavku, potrebno je da na svom profilu u sekciji Umreži me kliknete na „kreiraj nabavku“. Popunite sve relevantne podatke i kliknite na „objavi“. Nakon objave sve ponude koje pristignu kao odgovor na vašu nabavku možete videti u svojim porukama u delu „ponude“.
Nameravate li da aplicirate na određenu nabavku, pronađite je pomoću pretrage ili preko profila kompanije koja je objavila nabavku. Pregledajte sve uslove, a zatim kliknite na „pošalji ponudu“. Jedini preduslov da pošaljete svoju ponudu jeste taj da se pre toga umrežite sa kompanijom. Popunite sve detalje svoje ponude i pošaljite. Nakon što pošaljete ponudu odgovor kompanije možete videti u svojim porukama u delu „ponude“.
Na profilu kompanije, ispod profilne slike mogu se videti tri polja: Konekcije, Nabavke i Ponude. Broj konekcija predstavlja broj kompanija sa kojima ste umreženi. Broj nabavki označava broj objavljenih nabavki, dok broj ponuda označava broj poslatih ponuda na nabavke drugih kompanija.
Ukoliko želite da vidite ili napišete poruke potrebno je da u gornjem desnom uglu aplikacije u sekciji Umreži me, u meniju, odaberete opciju „poruke“. „Poruke“ su podeljene u dva segmenta „poruke“ i „ponude“. Segment „poruke“ namenjen je razmeni poruka između registrovanih korisnika. U segmentu „ponude“ možete videti sve ponude koje ste poslali ili dobili kao odgovor na objavljenu nabavku. Poruku možete poslati tako što ćete posetiti profil koji vas interesuje i odabrati opciju „pošalji poruku“. Poruka koju pošaljete automatski će se pojaviti u vašim porukama
Nameravate li da izbrišete svoj profil, potrebno je da u gornjem desnom uglu aplikacije pronađete tri tačke iznad svoje fotografije i odaberete opciju „izbriši profil“. Stići će vam obaveštenje o trajnom brisanju profila
Ukoliko želite da prijavite neprikladne ili lažne korisnike, potrebno je da posetite njihov profil i da kliknete na tri tačke koje se nalaze sa desne strane profila i, potom, da odaberete opciju „prijavi profil“. Nakon toga izaberite razlog prijave, koji, takođe, možete da dopunite komentarom i pošaljite. Vaša prijava će biti razmotrena
Pristupite „porukama“ preko menija u gornjem desnom uglu. Zatim pronađite konverzaciju koju želite da obrišete i kliknite na tri tačke sa desne strane. Odaberite opciju „izbrišite konverzaciju“ i potvrdite brisanje
Informacije iz sekcije Podrži me dostupne su svim korisnicima Naše Mreže, međutim pravo na korišćenje objavljenih pogodnosti imaju samo A1 Biznis korisnici. Za proveru da li ste A1 Biznis korisnik koristi se broj telefona koji ste uneli prilikom registracije profila
Uz pomoć svojih partnera, A1 obezbeđuje razne pogodonosti, kako bi unapredio i olakšao poslovanje svojih korisnika. Svaki A1 Biznis korisnik može da se prijavi za određenu pogodnost
Ukoliko već pripadate A1 Biznis korisnicima, otvorite opciju koja sadrži pogodnost i kliknite na „prijavi se za pogodnost“. Ubrzo će sa vama stupiti u kontakt naši partneri
Nasuprot tome, ukoliko niste A1 Biznis korisnik, potrebno je da podnesete zahtev za pristupanje A1 mreži.
Ukoliko želite da postanete A1 Biznis korisnik i iskoristite pogodnosti iz te sekcije, otvorite opciju koja sadrži pogodnost i kliknite na „prijavi se za pogodnost“. U sledećem koraku podnesite zahtev za pristupanje A1 mreži, tako što ćete popuniti tražene podatke. Veoma brzo, sa vama će stupiti u vezu A1 predstavnik prodaje. U okviru menija imate i mogućnost da odaberete kategoriju „pređite u A1“.
podrska@nasamreza.rs