Datum objave 23.04.2020. 12:40
Naša MrežaUkoliko vaša kompanija još uvek ne razmišlja i ne preduzima korake u vezi sa korona virusom, bolje je da počne. Bez obzira koliko je mala ili lokalna vaša kompanija, vreme je za kriznu komunikaciju.
To nije kriza koju je izazvala vaša kompanija, ali ipak zahteva pažnju. Vaša nepažnja može negativno uticati na stav ljudi prema vašem poslovanju.
Način na koji komunicirate interno i eksterno o korona virusu predstavlja važan momenat kada su u pitanju odnosi s javnošću.
Evo dve stvari na koje treba da obratite pažnju:
Konstantno komunicirajte
Redovno komunicirajte sa svima koji su uključeni u vaše poslovanje. Na primer, trebalo bi da obaveštavate zaposlene o stvarima poput kada treba da dođu na posao, a kada da rade kod kuće, kako da komuniciraju sa klijentima, kako da održavaju čistu kancelariju ili objekte. Ako ne održavate otvorenu komunikaciju sa svojim zaposlenima, povećavate njihov stres tokom već dovoljno stresnog vremena.
Kada je u pitanju eksterna komunikacija, trebalo bi da komunicirate sa klijentima o tome šta preduzimate kako biste zaštitili kako njih tako i sopstvene zaposlene. Ljudi žele da posluju sa organizacijama koje pokazuju da im je stalo do ljudi koji rade za njih i sa njima.
Ukoliko ste vlasnik teretane, fitnes centra, restorana, ili bilo čega gde se okuplja veliki broj ljudi, treba redovno i često da komunicirate sa svojom klijentelom.
Druga komunikacija može da sačeka
Dok sve svoje vreme i energiju ulivate u komunikaciju o korona virusu, sva druga komunikacija može da se stavi u drugi plan.
Možda ste zaista želeli da objavite svoje prolećne planove, ali ko zna da li će se uopšte realizovati. Uzmite u obzir da su širom sveta otkazane razne manifestacije; to je zaista veliki potez. Možda biste želeli da upoznate javnost sa svim svojim projektima/ proizvodima koji će se uskoro realizovati/plasirati na tržište, ali da li znate kako bi to moglo da utiče na vaše poslovanje?
Čak i ako vaš projekat urodi plodom ili je vaš novi proizvod spreman da izađe na tržište bez ikakvog odlaganja, da li je zaista to ono o čemu biste trebali da govorite upravo sada? Da li je vredno reputacionog rizika da izgledate kao da vas nije briga?
Ako imate bilo kakvih nedoumica o tome kako da komunicirate sa svojim zaposlenima i klijentima trenutno, postavite sebi sledeća pitanja: šta želim da saznam od kompanija i organizacija sa kojima komuniciram? Koje su moje potrebe i očekivanja kada je u pitanju komunikacija?
Ovo je način na koji ćete uspeti da sagradite snažnu komunikaciju – što je od suštinske važnosti u kriznim vremenima i bitno za zaštitu vašeg poslovanja. Dok se svet brine zbog širenja virusa, vi ćete imati svoj ključni PR momenat šireći bitne informacije i pokazujući da vam je zaista stalo.
Izvor: BIZLife
1
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 14.02.2022.
Datum objave 24.01.2022.
Datum objave 10.01.2022.
Datum objave 14.02.2022.
Datum objave 24.01.2022.
Datum objave 10.01.2022.