Datum objave 21.10.2021. 13:05
Naša MrežaGoogle Keyword Planner (GKP) je besplatna alatka uključena u paket Google Ads. Karakteristike ovog alata su jasne iz samog naziva i ukazuju na to da je dizajniran u ciju da pronađe odgovarajuće ključne reči za vaše Google Ads kampanje.
Kako da započnete istraživanje i koja je svrha GKP-a?
Da biste započeli rad sa Google Keyword Planner-om potrebno je da imate aktivan Google Ads nalog i odmah nakon toga možete pristupiti alatu u interfejsu klikom na „Alatke“ u gornjem desnom uglu. Sve dok je aktivan nalog, besplatno korišćenje je dostupno. Može se dogoditi da se ne vide svi podaci jer, iako je besplatna alatka, Google je je odlučio da prestane sa besplatnim prikazivanjem svih podataka.
GKP poseduje podatke koji su potrebni za praćenje različitih kampanja kao i one koji vam omogućavaju da vidite tačan mesečni obim ili opseg pretrage, istorijski obim pretraživanja od 2014. godine, ideje za ključne reči zasnovane na glavnoj ključnoj reči koju koristite, konkurenciju i mnoge druge. Interesantno je to što možete uneti URL-ove najboljih konkurenata direktno u alatku i videti za koje ključne reči licitiraju i da li vredi da ih dodate u vaše naloge kampanje.
BuzzSumo se može koristiti kada se traži ideja za sadržaj – vizuelni, društveni ili blog sadržaj. Nakon kreiranja baze ključnih reči, tražite te ključne reči u BuzzSumo, a on vam vraća gomilu ideja za kreiranje naslova. Pomoću njega može se pronaći sadržaj koji se najviše deli na kanalima društvenih mreža tako što će te uneti svoj domen ili neki drugi i tako videti koje informacije korisnici razmenjuju. Mogu se pronaći uticajne osobe vezane za određene teme, a mogu se dobiti i upozorenja o ključnim rečima, nazivu brenda, vezi, imenu autora ili domena. Kao i kod GKP-a i ovde se može pratiti konkurencija i napraviti analiza na osnovu njihovog sadržaja.
Koji je najkorisniji alat na BuzzSummo-u?
Reklo bi se da je najkorisniji i najpopularniji alat za korišćenje Content Research. Alat za istraživanje sadržaja omogućava pregled miliona delova sadržaja kako biste pronašli najpopularnije. Potraga je jednostavna. Bilo koja tema ili domen se može potražiti i alatka vam vraća najčešće deljene sadržaje iz te oblasti u prošloj godini. Pretragu je moguće suziti pomoću različitih filtera kako bi se rezultati prilagodili i pronašli najrelevantniji sadržaji. Nakon pretrage, videćete koliko je deljenja svaki sadržaj imao i kako su oni podeljeni na različite kanale društvenih mreža.
2
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 14.04.2022.
Datum objave 29.03.2022.
Datum objave 01.02.2022.
Datum objave 14.04.2022.
Datum objave 29.03.2022.
Datum objave 01.02.2022.