Datum objave 24.09.2021. 09:45
Naša MrežaGoogle My Business je alat koji svim korisnicima omogućava lakši dolazak do željenih podataka. Najvažnije je da je alatka potpuno besplatna. Uz pomoć nje, svaki preduzetnik može svoje preduzeće lako da postavi na Google mape, komentarima zadovoljnih klijenata može zainteresovati i ostale ljude za ono što nudi, a takođe može i lako stupiti u kontakt sa budućim klijentima putem poruka.
Klijenti se mogu brže obaveštavati o novitetima u kompaniji. I preduzetnici i klijenti treba da znaju da je ovaj alat, osim što je besplatan, isto tako i dobro proveren. To će reći da se teži sprečavanju lažiranja podataka, jer postoje striktne verifikacije koje svaki preduzetnik treba da ispuni.
Šta svaki preduzetnik treba da zna o ovom alatu?
Google My Business (GMB) je izuzetno potrebna alatka za sve preduzetnike, jer im pruža odličnu reklamu, poziciju na internet mreži i vezu sa potencijalnim kupcima. Preduzetnik mora pažljivo popunjavati svoje podatke i mora verifikovati sve nekim od mogućih načina (imejlom, telefonom ili poštom). Sajt bi bilo dobro dopuniti fotografijama, kojih treba da bude dosta, a bitno je naglasiti da korišćenje filtera i fotošopa treba smanjiti, kako bi ono što se nudi bilo verodostojnije. Postoji i opcija kačenja kratkog video-zapisa, što bi bilo dobro iskoristiti. Neke statistike kažu da veću publiku dobijaju upravo oni sajtovi koji imaju sve navedeno. Još jedna potrebna stvar na sajtu jesu recenzije.
Kako biste kao preduzetnik pokazali interesovanje za vaše kupce/klijente, bilo bi dobro redovno pratiti i odgovarati na komentare, bilo da su oni pozitivni ili ne. Negativne recenzije ne mogu se brisati sa sajta, ali vi svojim komentarom, u kome ćete pokazati kako brinete o kupcima i kako želite da poboljšate sve što je njima zasmetalo prilikom pružanja usluge, možete učiniti da se manje ljudi vodi tim negativnim komentarima i usredsredi na one pozitivne, a i na vaš komentar. Osim toga, postoji i odeljak „Odgovaraj na pitanja“, koji je od velike važnosti – budući kupci/klijenti postavljaju pitanja, a preduzetnik je taj koji treba da odgovori. Treba se potruditi da se u što kraćem roku odgovara na pitanja kupaca/klijenata.
Šta klijenti treba da znaju o ovom alatu?
Klijent može pretragom Google mapa i klikom na biznis koji je lociran na određenoj destinaciji lakše da se informiše o ponudama koje ga zanimaju. Može se osloniti na to da su podaci koje preduzetnici nude apsolutno provereni. Ukoliko su preduzeća koja traži umrežena na ovoj alatki, dobiće sve neophodne informacije za svoj siguran odabir.
1
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 14.04.2022.
Datum objave 29.03.2022.
Datum objave 01.02.2022.
Datum objave 14.04.2022.
Datum objave 29.03.2022.
Datum objave 01.02.2022.