Datum objave 01.11.2021. 15:30
Ivana BogdanovićOd kako je Instagram ukinuo hronološki fid i prepustio algoritmu odabir sadržaja koji će korisnici gledati, svi koji ovu mrežu koriste u biznis svrhe sada pokušavaju da otkriju trikove koji će im pomoći da povećaju doseg i omogućiti im da upravo njihov sadržaj bude favorizovan kod korisnika.
U ovom tekstu vam otkrivam 5 stvari koje treba da znate o algoritmu:
1. Sadržaj koji daje veliku vrednost - Bez obzira na to u koje doba dana ćete nešto objaviti ili u kom formatu, ukoliko je to sadržaj koji daje veliku vrednost, njegova dobra prolaznost u prvim satima od objavljivanja aktiviraće algoritam da ga „pogura“ kod većeg broja korisnika.
2. Rils - Novi format i algoritmom favorit koji sve više privlači pažnju korisnika je najbolji način da organski dođete do nove publike. Korišćenjem trending muzike i zanimljivih trikova za prelaze, algoritam će vas znatno brže pogurati kod novih korisnika i omogućiti vam da dobijete veću vidljivost.
3. Redovna aktivnost - Održavajte profil aktivnim onim tempom kojim ste započeli i kako ste navikli vaše pratioce. Ako možete, budite aktivni svaki dan! Oblik izaberite sami, da li stori ili objava, video post ili rils, samo budite aktivni! Čim ste neaktivni, vaš profil pada i naredna objava će imati lošiji performans, osim ako je izuzetno vredna.
4. Neprirodno ponašanje - Ukoliko algoritam registruje bilo kakvo ponašanje koje odstupa od vašeg uobičajenog, možete dobiti neki oblik sankcije ili blokade. Ovde se misli na aktivnosti kao što su preterano lajkovanje tuđih objava, komentarisanje, zapraćivanje/otpraćivanje, previše poruka u DM. Sve to je signal da „spamujete“ i ponašate se neprimereno.
5. Aplikacije za automatizaciju - Nekada jako popularne danas su strogo zabranjene od strane Instagrama. To su aplikacije koje korisnici najčešće koriste kako bi povećali broj pratilaca ili lajkova, kako bi videli ko ih je zapratio/otpratio, kako bi povećali broj pregleda na stori ili ril… Bilo koje logovanje u ovakve aplikacije algoritam momentalno registruje i možete ostati bez profila. Sankcije su rigorozne, od trenutne blokade do potpunog deaktiviranja profila. Vodite računa o ovome!
Ono što je bitno napomenuti jeste da algoritam ne treba da vas opterećuje, ali je bitno da znate da postoji i na koji način radi. I on nikada nije kriv za vaše loše rezultate, izuzev u situacijama kada postoje tehnički problemi na samoj platformi, što je retko. Jedino ko je odgovoran za vaše rezultate jeste vi i vaš sadržaj, zato osluškujte svoje pratioce i kreirajte sadržaj koji će voleti.
Autor: Ivana Bogdanović, osnivač Digitalne krofne
3
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.