Datum objave 23.07.2020. 13:05
Naša MrežaIako postoji struja koja smatra da je blog “umro”, tu smo i mi koji se zalažemo za činjenicu da je blog naš “prozor u svet”, tj. način da raširimo ideje, sliku o brendu, biznisu pokažemo šta znamo i prikupimo simpatije novih, budućih korisnika/klijenata/konzumenata naših proizvoda.
Blog, dakle, nije umro. On je izuzetno moćan alat, samo ako ga iskoristite na pravi način.
Kako do uspešnog bloga?
1. Pre svega, morate steći poverenje čitalaca. Kvalitetni sadržaji, objave koje imaju vrednost, koje će čitaoca naterati da ih sačuva, prepiše, podeli dalje. Ovo se ne odnosi na stotine hiljada ili više miliona otvorenih stranica na blogu ili sajtu – za male ili srednje biznise postoji vrlo konkretna niša kojoj se obraćamo i tu bi trebalo osvojiti poverenje. Zbog osvajanja tržišta i niše koju smo odredili, neophodno je da dobro poznajemo tu nišu - delatnost. Da precizno odredimo ciljnu grupu i ispitamo šta te ljude interesuje, šta bi voleli da saznaju, koja vrsta sadržaja ih privlači. Zapišite sve teme i krenite u realizaciju jedne po jedne.
2. Uspostavite dinamiku koju ćete poštovati. Vi niste informativni portal i nema potrebe da objavljujete sadržaje svakodnevno. Možete objavljivati blogove jednom nedeljno ili jednom mesečno.
3. Iskoristite potencijal društvenih mreža: na zvaničnim profilima i stranicama biznisa podelite link ka blogu. Ukoliko organske brojke budu dobre i bolje nego brojke drugih objava, ne libite se da uložite par evra u promociju. Sponzorisan post će doneti veći saobraćaj na blogu i dopreti do novih ljudi.
4. Koristite jednostavan jezik, razmuljiv svakome i trudite se da sadržaj bude pismen, bez slovnih i gramatičkih grešaka. Tekst ilustrujte fotografijama ili videom, koje izgledaju korektno, ne moraju biti profesionalne.
5. Koristite konkretne primere. Ako imate stolarsku radionicu, snimite video kako napraviti neki jednostavan oblik, deo, nešto što bi svako mogao da proba kod kuće. Potom taj video uz nekoliko opisnih rečenica teksta iskoristite za jedan od blogova. Za frizere, kozmetičare, šminkere uvek dobro prolaze slike ili snimci pravljenja fizura, tretmana, makeup look-ova. Stomatološka ordinacija može da deli informacije o pravilnoj nezi zuba, zanimljivosti o svojoj delatnosti. Automehaničarska radionica može da deli savete kako proveriti da li dobro radi motor, kako odabrati polovan auto prilikom kupovine, kako proveriti rad kočnica… Ovo su samo neki primeri, morate biti kreativni i oslušnuti šta vaše mušterije zanima.
6. Ne zaboravite na email marketing: iskoristite bazu mejlova da im povremeno pošaljete novi tekst sa vašeg bloga, koji ne mora biti jedini sadržaj newsletter-a. možete kombinovati novi tekst i nekoliko informacija o specijalnim ponudama, popustima i slično. Ovaj vid promocije će takođe dovesti do većeg saobraćaja na blogu.
1
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.