Živimo u digitalno doba, u kojem se veliki deo populacije oslanja na internet pre donošenja bilo kakve odluke. Ako se dvoumite gde da jedete, upoređivaćete ocene i komentare posetilaca lokala koje razmatrate. Isto ćete učiniti i prilikom izbora stomatologa, šminkera, turističke agencije...
Društvene mreže okupljaju zajednice pratilaca koji dele svoje utiske i zapažanja o različitim proizvodima i uslugama. Novi korisnici zainteresovani za ono što nudite sigurno će potražiti vašu stranicu ne bi li stekli uvid u to šta radite i još bitnije - kako drugi reaguju na vas.
U današnje vreme profil na društvenim mrežama vam je neophodan, ali pravo pitanje ostaje : „Koju da odaberete“. Mi ćemo se fokusirati na tri platforme, na kojima se najčešće nalaze biznis profili.
U slučaju da je vaša ciljna grupa nešto starija, Fejsbuk je pristojno rešenje za vas. Imajte u vidu da uticaj i značaj Fejsbuka u poslednje vreme slabe i da je neophodno da ulažete u oglašavanje ako želite da ljudi vide vaš sadržaj. Pored toga, trebalo bi da imate osobu zaduženu za vođenje stranica i odgovaranje na poruke i komentare u najkraćem mogućem roku.
Ljudi se sa Fejsbuka polako sele na Instagram, gde su trenutno korisnici svih uzrasta i profila. Instagram je izrazito vizuelna platforma, pa se postarajte da fotografije i snimci koje postavljate budu kvalitetni i stilski ujednačeni. Korisnik koji poseti vaš profil će na osnovu prvog utiska zaključiti koliko profesionalno i organizovano delujete. Kao i kod Fejsbuka, prioritet je brzo odgovaranje na pitanja.
Ukoliko želite da sa drugim profesionalcima podelite svoje uspehe ili ideje o tome kako se vodi uspešan biznis, kao i da možda pronađete nove članove svog tima, LinkedIn je pravo mesto za vas. Ova mreža konstantno raste, pa samim tim i mogućnosti za umrežavanje koje pruža.
I na kraju, za koji god društvenu mrežu da se opredelite, važno je da napravite strategiju za vođenje biznis profila, kao i da pratiocima koji vam se obraćaju na društvenim mrežama obezbedite brz i potpun odgovor. Stoga, pre nego otvorite nalog na nekoj mreži, budite sigurni da ste spremni da ispratite ovaj tempo, kao i da usvojite sugestije svojih pratilaca i na taj način poboljšate svoje poslovanje.
6
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.