Datum objave 22.07.2020. 11:55
Naša MrežaPoznata je izreka da je vreme novac, a mi imamo nekoliko saveta kako to da primenite na organizaciju svog biznisa.
1. Počnite redom: Ne postoji haos koji se može opravdati kreativnošću. Istraživanja pokazuju da nered loše utiče na produktivnost i motivaciju da se poslovne obaveze završavaju. Krenite od čišćenja desktopa, preko imejlova, pa sve do stola i uživajte u naletu kreativnosti koju red donosi.
2. Spisak: Pored toga što nas čuva od mogućnosti da nešto zaboravimo, spisak je dobar način da sortirate svoje obaveze prema prioritetima (vizuelno je najupečatljivije ako to uradite bojama).
3. Optimizacija: Poznato je koliko vremena oduzima čitanje imejlova i odgovaranje na njih. Pokušajte da optimizujete vreme i napravite dva dnevna preseka kada ćete se baviti isključivo imejlovima. Satnice tih preseka dodajte na spisak.
4. Sve na jednom mestu: Brz tempo života čini mnoge stvari fleksibilnijim. Pratite ga i imajte povezane sve urađaje kako biste u svakom trenutku mogli da pronađete upravo ono što vam je potrebno, iako niste blizu kompjutera.
5. Interna komunikacija: Isprobajte softvere koji mogu unaprediti vođenje projekata. Jedan od njih je BaseCamp, koji ima pregledan i jasan sistem praćenja projekata, raspodele uloga i praćenja zaduženja.
6. Virtuelni asistent: Sitne svakodnevne obaveze iscrpljuju dosta energije. Verujemo da ste razmišljali o asistentu ili asistentkinji, ali to bi još jedno radno mesto opteretilo budžet. Unajmljivanje virtuelnog asistenta može biti rešenje, a jedna od platformi na kojoj ćete ga naći je UpWork.
7. Virtuelni kontakt: Razmotrite uvođenje četbota i preko njega ostvarite kontakt s potrošačima i komunicirajte usluge. Ukoliko mislite da je to programerski zahtevno, potražite neku od automatskih mogućnosti za razvijanje četbota Botsify.
8. Usavršite odnos s klijentima: Efikasan način da razumete potreba klijenata jeste CRM. Aplikacije koje vode ovaj menadžerski posao vas mogu u dobroj meri rasteretiti.
9. Rasporedite vreme: Raspoređivanje sopstvenog radnog vremena je posebna veština koju treba usavršavati. Iskoristite putovanje do kuće za definisanje dnevnih obaveza i obavite neke od poziva već u toku vožnje (preko Blututa, ako vozite). Pravite male pauze tokom radnog vremena, na 2 do 3 sata, u cilju produktivnosti.
Razmotrite i korišćenje softvera i pratite vreme koje provodite na radnim zadacima.
Isprobajte bar neke od ovih 9 saveta i sigurni smo da ćete unaprediti organizaciju svog preduzeća.
3
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.