Datum objave 12.11.2021. 15:10
Ivan DabetićGodinama pratimo pojavljivanje malih i srednjih preduzeća na društvenim mrežama i na vebu u želji da promovišu, odnosno da prodaju svoje proizvode pored velikih trgovaca.
Bez obzira na male, srednje i velike trgovce, društvene mreže Facebook i Instagram omogućili su svima prostor za promovisanje i prodaju proizvoda. Nisu isključeni ni sajtovi kao prodajna mesta koji igraju veoma važnu ulogu u svetu ecommerca.
Da bi menadžeri preduzeća razumeli kako da prodaju proizvod, moraju da znaju tehničke segmente podešavanja proizvoda u šopovima, potom promovisanje, i na kraju, preporuka je da znaju psihologiju potrošača.
Pod pokroviteljstvom Naše mreže, na radionici ćemo obuhvatiti sledeće teme:
1. Uvod u psihologiju marketinga prodavanja proizvoda
2. Povezivanje kataloga kroz Ads manager
3. Dizajn proizvoda i promovisanje
4. Praćenje korisnika kroz sajt – klikovi & konverzije
5. Analitika uspešnosti
Bonus: Povezivanje šopova i budžeti
0
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.