Datum objave 19.11.2021. 13:25
Naša MrežaKako bi opstali na tržištu, mnogi poslodavci su prepoznali Employer brending kao način pronalaženja i zadržavanja „talenata” i vrednih saradnika.
Glavni cilj HR sektora ili vlasnika malih i srednjih biznisa jeste da stvore takve uslove rada i atmosferu u kompaniji da zaposleni ne žele da odu, već da ostanu i zajedno ostvaruju poslovne ciljeve. Samo zadovoljni radnici mogu da promovišu brend i bizinis i tako utiču na privlačenje novih kvalitetnih ljudi. U ovom videu pogledajte na koje elemente treba da se fokusirate prilikom kreiranja Employer brending kampanje.
1
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.