U trećem i poslednjem tekstu na temu SEO optimizacije, bavićemo se svim propratnim aktivnostima koje mogu da doprinesu boljoj poziciji vašeg biznisa u ovoj pretrazi – aktivnošću na društvenim mrežama, vizuelnom identitetu i integrisanim kampanjama.
Nadamo se da ćemo vam na ovaj način, zajedno sa temama koje smo obradili u prvom i drugom tekstu, dati jasnu sliku i konkretne smernice kako da svoj sajt pozicionirate što bolje na Google-u.
Društvene mreže
Težite da vaši nalozi na društvenim mrežama imaju kvalitetan i ažuran sadržaj - sa relevantnim informacijama koje prate i podupiru one sa vašeg sajta. U zavisnosti od klijenata, ciljne grupe i niše, trebalo bi da izaberete i odgovarajuće društvene mreže. Tako ćete, na primer, za frizerski salon izabrati Fejsbuk, Instagram ili čak i Pinterest. Za uspešno vođenje naloga neophodan vam je i budžet, pa u svoje kalkulacije uključite i novac za marketing na društvenim mrežama - u kombinaciji sa reklamama na Guglu.
Ujednačen vizualni identitet
Ono čemu treba da težite kada kreirate vizualni identitet jeste da za sve koristite istu paletu boja, stil i elemente. Pod ovim podrazumevamo logo, sajt, postove na društvenim mrežama - pa čak i radni prostor. Ukoliko, pak, niste u mogućnosti da svoj vizualni identitet ispratite u potpunosti, potrudite se da ujednačite makar logo, sajt i društvene mreže.
Integrisane kampanje kod lokalnih biznisa
Spominjali smo ujednačen vizualni identitet, a sada pričamo i o ujednačenim kampanjama. Svi kanali komunikacije trebalo bi da dopunjuju jedan drugi. Bilo da ste se odlučili za kampanju samo na Guglu, Fejsbuku ili baziranu na PR tekstovima - najvažnije je da na svim kanalima šaljete istu sliku o vašem biznisu. Ista poruka, istoj ciljnoj grupi, uz ujednačen vizuelni identitet, ujednačen ton komunikacije i optimizacija koja dolazi s vremenom – izvući će maksimum iz svega uloženog.
I na kraju, za bilo koji vid optimizacije potrebni su vreme i strpljenje. Nemojte da očekujete rezultate nakon nedelju dana. Dajte vremena svom sajtu, reklamama i kvalitetnom sadržaju da pronađu put do vaših korisnika. A dok čekate, probajte da implementirate sve ono što smo u do sada spominjali!
6
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.