Datum objave 05.02.2020. 13:10
Naša MrežaU trećem i poslednjem tekstu na temu SEO optimizacije, bavićemo se svim propratnim aktivnostima koje mogu da doprinesu boljoj poziciji vašeg biznisa u ovoj pretrazi – aktivnošću na društvenim mrežama, vizuelnom identitetu i integrisanim kampanjama.
Nadamo se da ćemo vam na ovaj način, zajedno sa temama koje smo obradili u prvom i drugom tekstu, dati jasnu sliku i konkretne smernice kako da svoj sajt pozicionirate što bolje na Google-u.
Društvene mreže
Težite da vaši nalozi na društvenim mrežama imaju kvalitetan i ažuran sadržaj - sa relevantnim informacijama koje prate i podupiru one sa vašeg sajta. U zavisnosti od klijenata, ciljne grupe i niše, trebalo bi da izaberete i odgovarajuće društvene mreže. Tako ćete, na primer, za frizerski salon izabrati Fejsbuk, Instagram ili čak i Pinterest. Za uspešno vođenje naloga neophodan vam je i budžet, pa u svoje kalkulacije uključite i novac za marketing na društvenim mrežama - u kombinaciji sa reklamama na Guglu.
Ujednačen vizualni identitet
Ono čemu treba da težite kada kreirate vizualni identitet jeste da za sve koristite istu paletu boja, stil i elemente. Pod ovim podrazumevamo logo, sajt, postove na društvenim mrežama - pa čak i radni prostor. Ukoliko, pak, niste u mogućnosti da svoj vizualni identitet ispratite u potpunosti, potrudite se da ujednačite makar logo, sajt i društvene mreže.
Integrisane kampanje kod lokalnih biznisa
Spominjali smo ujednačen vizualni identitet, a sada pričamo i o ujednačenim kampanjama. Svi kanali komunikacije trebalo bi da dopunjuju jedan drugi. Bilo da ste se odlučili za kampanju samo na Guglu, Fejsbuku ili baziranu na PR tekstovima - najvažnije je da na svim kanalima šaljete istu sliku o vašem biznisu. Ista poruka, istoj ciljnoj grupi, uz ujednačen vizuelni identitet, ujednačen ton komunikacije i optimizacija koja dolazi s vremenom – izvući će maksimum iz svega uloženog.
I na kraju, za bilo koji vid optimizacije potrebni su vreme i strpljenje. Nemojte da očekujete rezultate nakon nedelju dana. Dajte vremena svom sajtu, reklamama i kvalitetnom sadržaju da pronađu put do vaših korisnika. A dok čekate, probajte da implementirate sve ono što smo u do sada spominjali!
6
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.