Datum objave 08.12.2020. 10:15
Naša MrežaSaradnja sa uticajnim korisnicima društvenih mreža – influenserima, može da bude izrazito korisna za vaše poslovanje ukoliko dobro znate koji su vam ciljevi, mogućnosti i planovi na osnovu kojih ćete izabrati potencijalnog influensera-saradnika.
Ključno je da je vaš biznis usmeren na fizička lica, jer vam influenseri pomažu da dođete do pojedinaca koji će zbog naklonosti i poverenja koje imaju prema njemu, možda odabrati da i vama veruju.
Ako je vaš biznis usmeren na fizička lica, kada odgovorite na ova ključna pitanja, možete da počnete da razmišljate o potencijalnoj saradnji.
Ko je vaša ciljna grupa?
Definisanje ciljne grupe je glavno pitanje na koje morate da odgovorite. Influenseri vam pomažu da dođete do pojedinaca, ali nemaju svi istu publiku kao vi. Primera radi, ukoliko ne prodajete usluge/proizvod mladima, šanse da vam se saradnja sa većinom domaćih jutjubera ili tiktokera isplati su gotovo nepostojeće. Pažljivo odredite ciljnu grupu i raspitajte se među pripadnicima te grupe koje poznajete koga vole i prate na društvenim mrežama.
Odredite okviran budžet kojim raspolažete
Influenseri koji imaju velike kanale sa ogromnim brojem aktivnih pratilaca, naplaćuju svoje usluge u skladu sa tim. Imajte u vidu da su cene za dugoročnu saradnju uglavnom povoljnije, ali bi bilo ishitreno sa vaše strane da inicirate dugoročnu saradnju bez prethodne probe i utvrđivanja njene efikasnosti.
Jasno definišite kako merite rezultate
Želite li posete sajtu? Nove pratioce na Instagramu? Veliki odziv na nagradnom konkursu? Pominjanje u objavama ili podizanje svesti o vašem biznisu kroz video? Možda želite da influenser promoviše konkretnu uslugu koju nudite, pa ćete pratiti koliko vam se ljudi javlja da se dodatno raspita. Šta god da želite, postarajte se da to saopštite influenseru kako bi isplanirao i usmerio komunikaciju tako da ostvarite željene rezultate ili vas posavetovao o boljim rešenjima.
Budite otvoreni za nove ideje
Nemojte izgubiti iz vida da je influenser koga angažujete stručnjak u komunikaciji sa svojim fanovima, zbog čega i ostvaruje dobre rezultate na osnovu kojih želite da ga angažujete. Reklama za vaš biznis trebalo bi da se prirodno uklopi u njegov komunikacioni stil. Zato na startu morate odabrati nekoga sa čijim vrednostima i pristupom se u načelu slažete, jer se vaša saradnja zasniva na poverenju. On mora da ispriča vašu priču u svom stilu kako bi vam njegovi pratioci poverovali. U suprotnom, nećete ostvariti željene rezultate.
Odaberite nekog kome ste potrebni
Još jedan način da saradnja deluje prirodno jeste da se nadovežete na već postojeću priču i influenseru rešite neki problem o kome je već govorio svojoj publici. Na ovaj način će njegovim pratiocima usluga koju imate da ponudite izgledati relevantnije, a delovaće i kao da je saradnja došla iz potrebe, a ne isključivo zbog finansijske koristi.
6
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.