Datum objave 27.02.2020. 16:30
Naša MrežaLojalni klijenti su najjednostavnije rečeno oni koji se vraćaju da posluju sa vama. Spremni su da vam iznova ukažu poverenje i samim tim ulože više kapitala u usluge ili proizvode koje nudite.
Fokusiranje na nove klijente često nas može dovesti do toga da izgubimo iz vida one koju su nam duže vreme odani, a koje ne bi trebalo da zanemarimo, jer nam omogućavaju da uspešno poslujemo.
Zbog toga je važno da lojalnim klijentima pokažete da su vam važni i da cenite njihovu odanost. To možete učiniti kroz posebne popuste, nagrade ili specijalni program lojalnosti, čime ćete im obezbediti dodatni benefit.
Međutim, ne obezbeđuju samo materijalne pogodnosti njihovu vernost. Bilo bi lepo i stimulativno za njih da vrednujete i usvajate sugestije i istaknete, kroz personalizovanu komunikaciju, načine na koje su baš oni pomogli da vaš biznis raste. Ovako pokazujete da cenite njihovu angažovanost i da su vam na prvom mestu zadovoljstvo i pozitivna iskustva tokom saradnje sa vama.
Korisno je da ulogu klijenata u oblikovanju vašeg biznisa istaknete i javno na svojim digitalnim kanalima, ukoliko je to moguće. Na ovaj način osetiće da dobijaju potvrdu i pažnju koju zaslužuju jer su odvojili vreme (i novac) da koriste vaše usluge.
Kao i tokom građenja svakog odnosa, bitno je da vremenom nastojite da produbite komunikaciju. Iskoristite podatke koje imate o klijentima i pažljivo pratite potrebe svojih klijenata, kako biste odgovarali ciljano na njih.
Važno je napomenulti da su klijentima važne vrednosti koje zastupate. Zato im pokažite da ne razmišljate isključivo o profitu, već da svoj biznis gradite sa svrhom i ciljem, čijem ostavarenju želite da doprinesete.
Možete se angažovati na polju širih društvenih pitanja ili u konkretnim, pojedinačnim slučajevima gde je vaša pomoć dobrodošla. Ako uvek imate u vidu društveno odgovorno poslovanje kompanija, na pravom ste putu da izgradite svoj imidž, ali i podstaknete promenu koju želite da vidite u svetu. Uključite svoje klijente u proces i povećaćete šanse da žele da rad sa vama potraje jer iz njega, u tom slučaju, dobijaju ne samo kvalitetnu uslugu već i osećaj da doprinose višem cilju.
11
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.