Datum objave 18.01.2021. 11:15
Naša MrežaČak i bez prebacivanja fokusa na digitalne kanale kao jedne od posledica krize izazvane pandemijom koronavirusa, unapređenje elektronske prodaje se nameće kao nužnost u vremenima koja dolaze.
Ukoliko ste svesni jačanja uticaja digitalnih kanala na potencijalnog kupca vaših usluga, evo šta možete da učinite da biste poboljšali svoju elektronsku prodaju.
1. Budite jasni u tome koje usluge/proizvode prodajete
Tekst vašeg oglasa ili objave na društvenim mrežama treba odmah da saopšti šta tačno nudite, koji je to proizvod ili usluga i tako privuče pažnju kupaca. Svakako treba da imate i dobar vizual: početni kadar video snimka koji će privući pažnju čitalaca, jer im je pažnja smanjena i naviknuti su da prepoznaju oglase i u onlajn okruženju. Svakako gledajte da im ponudite relevantnu uslugu i rešenje nekog njihovog problema.
2.Fokusirajte se na potrebe svoje ciljne grupe
Targetiranje olakšava put do potencijalnih korisnika vaših usluga. Ako dobro targetirate ciljnu grupu tokom oglašavanja, imate veće šanse da dođete do onih čije potrebe već možete da pretpostavite i da na njih odgovorite. Vaše šanse su veće u slučaju da birate publiku sličnu onoj koju trenutno imate.
3.Uključite testimonijale
Ljudi generalno najviše veruju preporukama i svedočanstvima drugih ljudi. Dovoljno je da posmatrate uspon influensera pa da vam bude jasno koliko je individualni glas bitan. Ukoliko koristite testimonijale u oglašavanju, vodite računa o tome da oni ne deluju lažno, kao unapred zadati i naučeni tekst.
4.Skratite put do kupovine
Umnožavanje koraka do kupovine povećava mogućnost da potencijalni kupac odustane. Ukoliko, primera radi, prodajete preko Instagrama, ljudi mogu (s pravom) loše reagovati ukoliko im ne dajete cenu usluge ili proizvoda koji nudite u samom opisu slike/videa ili u komentaru gde vam postave pitanje, već im tražite da vam šalju poruku. Ukoliko dodatno zakomplikujete situaciju i sa slike ih preusmerite na link u bio, a odatle na sajt gde moraju ponovo da traže željeni artikal, imate velike šanse da ih navedete da odustanu od kupovine.
5.Odgovarajte na poruke i komentare
Dobar community management je ključan faktor za stvaranje aktivne zajednice na društvenim mrežama. Važno je da odgovarate ne samo na pitanja koja se odnose na cenu ili dodatno raspitivanje o vašim uslugama/proizvodima, već i na svaki komentar koji uključuje fidbek. Ovako ćete pokazati da vodite računa o njihovom mišljenju i zadovoljstvu.
6.Treba nešto i da poklonite
Najlakše ćete doći do kupaca ukoliko ste spremni da nešto date besplatno. Ovo može biti sitnica koja će ići uz kupljeni proizvod ili mogućnost da osvoje neku vašu uslugu ili proizvod ako se uključe u aktivaciju. Ovako će biti u prilici da samostalno vide šta radite, isprobaju vaše usluge i osete kao da dobijaju nešto van onoga što su platili, a zadovoljni kupci koji se osećaju nagrađenim su najbolja preporuka za svaki biznis.
2
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.