Datum objave 12.01.2021. 10:50
Naša MrežaNova godina daje vašem biznisu nove prilike za uspeh, posebno ako unapred možete da pretpostavite na šta treba da se fokusirate kako biste povećali svoje šanse za bolje rezultate.
Trendovi koji su gotovo izvesni kao ključni za 2021. godinu, počeli su da se javljaju ranije tokom 2020. Donosimo vam neke od njih.
1. Rad na daljinu
Tokom perioda pandemije, rad na daljinu nije negativno uticao na produktivnost zaposlenih, čak je pretežno imao pozitivan efekat u onim industrijama gde je ovakva organizacija moguća, poput IT-a ili advertajzinga. Pored toga, na ovaj način smanjuju se troškovi najma i održavanja poslovnog prostora, što je korisno i isplativo i za poslodavca. Dakle, rad na daljinu u većem obimu od onog pre krize, definitivno je tu i izvesno je da će tako i ostati, čak i kada pitanje pandemije bude rešeno.
2. Angažovanje frilensera
Kako smo sada svi naviknuti na bolje snalaženje u digitalnom prostoru i komunikaciju koja se odvija preko digitalnih kanala, jasno je da će angažovanje frilensera postati realnost i za one kompanije koje se ranije nisu odlučivale na ovakav potez.
3. Fokus na mentalnom zdravlju zaposlenih
Bilo da zapošljavate novi kadar ili razmišljate o postojećem, period izrazitog stresa uzrokovan krizom zbog pandemije korona virusa, pokazao je da je mentalno zdravlje zaposlenih u velikoj meri odgovornost poslodavca. Ukoliko želite da vaši radnici budu zadovoljni, produktivni i da izbegnu izgaranje, pravo je vreme da im pomognete da očuvaju svoje mentalno zdravlje. Dobar način da to učinite je da im obezbedite mogućnost da posete terapeuta, kao što je to učinio Starbucks.
4. Fokus na lokalnim biznisima
Iako je, zahvaljujući digitalnim kanalima, svet povezan više nego ikada, čini se da će lokalni biznisi koji su u direktnoj vezi sa svojom zajednicom i mogu da joj doprinesu - i dalje beležiti uspeh. Ovo posebno važi za proizvođače koji koriste resurse iz svoje okoline.
5. Ekološki odgovorno poslovanje
O ovome je bilo reči i prethodnih godina, ali svest o značaju ekološki odgovornog poslovanja je značajno porasla tokom 2020. Čak i mali biznisi imaju načine da daju svoj doprinos i podstaknu odgovorno ponašanje među svojim zaposlenima.
6. Mobilna tehnologija
Sve što ne može da se uradi pomoću pametnih telefona i drugih uređaja polako počinje da deluje suviše komplikovano, posebno za mlađe generacije. Neophodno je da sve što radite bude optimizovano za mobilne uređaje kako biste došli do potencijalnih korisnika usluga i poslovali u skladu sa vremenom u kom živite.
7. Onlajn prodaja
Tokom 2020. godine uverili smo se koliku su prednost imali biznisi koji su nudili onlajn prodaju, a posebno važna za kupce bila je i brzina isporuke. Ukoliko dobijaju brzu uslugu, ne moraju da putuju i čekaju u redovima da bi kupili željeni artikal, i potrošači će biti zadovoljniji. Baš kao i rad na daljinu, ni onlajn prodaja neće nestati sa završetkom pandemije, tako da je pravo vreme da razmišljate kako da digitalizujete svoj biznis i u tom smislu.
2
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.