Datum objave 26.04.2021. 16:15
Ivana BogdanovićInfluenseri su osobe od uticaja koje svojim objavama na društvenim mrežama „utiču“ na svoju publiku da kupi proizvod koji reklamiraju. Pojam je mnogo širi od onoga kako ga mnogi danas upotrebljavaju.
To nisu samo blogeri, vlogeri ili ostala zanimanja koja su direktno povezana sa internetom. To su i poznate ličnosti iz sveta glume, politike, sa estrade… Svi oni na svojim društvenim mrežama okupljaju zajednicu koja im veruje i to mogu da naplate.
Kako da ostvarite saradnju sa nekim influenserom?
Angažujte ga da reklamira vaš proizvod ili uslugu
Ovakvim saradnjama vrlo često posreduju agencije, posebno ako su u pitanju veliki brendovi. Agencije imaju spiskove i kontakte influensera i na osnovu informacija dobijenih od klijenta biraju influensera koji među svojim pratiocima ima najviše profila koji odgovaraju ciljnoj grupi proizvoda koji je predmet saradnje. Brend može dogovoriti saradnju kako bi influenser na svojim fotografijama imao dogovoreni proizvod - poznato kao Product Placement, ili da uradi neku pozitivnu recenziju.
Ukoliko želite saradnju sa influenserom, a nemate agenciju koja taj deo posla može da odradi za vas, možete ih kontaktirati direktno.
Ponudite im kompenzaciju
Na ovaj vid saradnje najčešće pristaju influenseri koji se probijaju na tržište, ali i oni veliki kada usluga ili proizvod za njih imaju veliku vrednost, da li finansijsku ili emotivnu, u smislu da zaista žele bez nadoknade da ga promovišu.
Ukoliko sami kontaktirate influensere, evo par saveta za vas:
Piše: Ivana Bogdanović, osnivač Digitalne krofne
2
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.