Datum objave 09.03.2020. 10:50
Naša MrežaNakon dugogodišnje dominacije Fejsbuka i Instagrama, na digitalnoj sceni se pojavio novi veliki igrač – TikTok.
Ova društvena mreža za kreiranje kratkih video sadržaja pokrenuta je 2014. godine, ali je pravu eksploziju popularnosti, prevashodno među tinejdžerima, doživela tek tokom 2019. i trenutno ima preko 90 miliona aktivnih korisnika.
Posebnu popularnost među predstavnicima Generacije Z, koju su rođeni između 1997. i 2012. godine, mreža duguje tome što je izrazito laka za korišćenje i zadovoljava njihovu potrebu za brzim i kreativnim video sadržajima. Svesni njene novostečene popularnosti, pridružuju joj se i brojne poznate ličnosti i brendovi koji su prepoznali novi prostor za oglašavanje.
Ukoliko razmatrate da je i vi koristite za promovisanje, prvo što treba da znate je da TikTok zajednica uživa u ispunjavanju izazova, pa je ovo sjajan prostor za brendove koji žele da dobiju veliku količinu sadržaja generisanog od strane korisnika. Trebalo bi povesti računa o tome da izazovi budu jednostavni, ali da daju priliku publici da pokaže kako ume da se izbori sa zadatkom na kreativan način. Naravno, biće vidljiviji i imaće veći odjek ukoliko se povežete sa influenserima koji će ga promovisati.
Izazovi nisu jedina opcija koju vam TikTok nudi u slučaju da želite da se oglašavate. Kakav god sadržaj da kreirate, imajte u vidu da korisnici tragaju za onim što im deluje zanimljivo i nestandardno. Čak i oglasi na ovoj mreži ne bi trebalo da deluju preterano „upeglano“ već prirodno i jednostavno.
Želite da pokažete iskustva korisnika sa svojim proizvodom ili behind the scenes kako bi vas percipirali kao zanimljive i inovativne. Primera radi, ukoliko imate butik, možete kreirati dinamične videe u kojima se vaša odeća brzo isprobava i smenjuje uz adekvatnu, energičnu muziku.Za šta god da odlučite, bitno je da ispratite najnovije TikTok trendove koji su vam dostupni kroz heštegove koje možete pronaći kroz Discover stranicu.
Najzad imajte na umu da je TikTok još uvek novi igrač na tržištu, posebno u Srbiji. Ali ukoliko vam je ciljna grupa mlađa, možete preteći konkurenciju uz inovativnu marketinšku kampanju na ovoj platformi. Imajte u vidu da je ovo mreža za one koji su spremni da rizikuju i igraju se, a ako pronađete upečatljivo kreativno rešenje, lako možete podići svest o svom proizvodu.
6
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.