Datum objave 08.06.2022. 00:00
Naša MrežaU prethodnim tekstovima smo pričali o važnosti razumevanjaprodajnih kanala, posebno društvenihmreža. Kako biste povećali svoju prodaju, osim već standardnih koraka ugradnji svog brenda, neophodno je da ciljanu publiku podstaknete da kupe vašproizvod ili uslugu. Prema iskustvu mnogih malih preduzetnika, ponuda proizvodana sniženju uz digitalni kupon, može značajno da utiče na povećanje prodaje.
Naime, za razliku od fizičkih kupona koji se mogu pronaći unovinama ili kao lifleti, digitalni kuponi su uvek dostupni i kupci ih ne mogu izgubiti. Zbog toga i mnogi maloprodajni lanci sada koriste aplikacije na kojima su upravo ovakvi kuponi, pomoću kojih možete da kupite proizvode sa 20% - 50% popusta na redovnu cenu.
Psihologija kupovine
U ljudskoj je prirodi da se pozitivno reaguje na vesti o sniženjima. Dovoljno je da posmatrate kupce kada uđu u vašu prodavnicu i vide policu iznad koje stoji SALE ili na primer oznaka 20% popusta. Krenuće prvo u tom pravcu, da provere šta im se uopšte nudi. U ovom slučaju, ključni motivator za kupca je strah da će propustiti jedinstvenu priliku. To je razlog što će prodajni slogan često koristiti fraze poput „vremenski ograničena ponuda“. Osoba koja propusti ovu ponudu može zažaliti što je kasnije morala da plati višu cenu, tako da ponude sa ograničenim vremenom mogu dovesti do rasta prodaje.
Kada koristiti digitalne kupone?
0
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.