Datum objave 19.09.2022. 10:07
Naša MrežaO društvenim mrežama je mnogo toga već rečeno i bez obzira na to o kojoj platformi je reč jedan aspekt je zajednički za sve – ljudi i potencijalni kupci vaših proizvoda sve više vremena provode na njima. Uz pomoć interneta, kupci su takođe mnogo informisaniji i samostalniji nego ikada ranije. Onlajn prodaja na društvenim mrežama vam može pomoći da iskoristite prednosti novih trendova, izgradite svoj brend, pronađete potencijalne i izgradite čvrste odnose sa postojećim klijentima.
Onlajn prodaja je proces izgradnje mreže potencijalnih klijenata i negovanja odnosa sa njima kroz komunikaciju na društvenim mrežama. Kad god direktno odgovorite na pitanje ili pošaljete deo sadržaja preko ovog tipa medija – radeći stvari koje uspostavljaju poverenje i odnos – vi zapravo prodajete na društvenim mrežama.
Društvene mreže vam omogućavaju da uspostavite veze i predstavite sebe kao stručnjaka u svojoj oblasti čime gradite reputaciju i dokazujete da možete da isporučite ono što obećavate.
Kako početi?
1. Uradite svoj domaći zadatak
Saznajte gde vaši klijenti „žive” digitalno i naučite kako te platforme funkcionišu. Možete koristiti razne aplikacije da biste istražili kako da započnete razgovor i kako se interakcije obično odvijaju na platformama koje su vaši klijenti odabrali. Iako nećete postati stručnjak preko noći i usput ćete praviti greške ali nije preporučljivo da „dođete nespremni” i predstavite se tako svojim ciljnim kupcima na njihovom domaćem terenu.
2. Znajte sa kim želite da se povežete
Postoje osobe koježelite da upoznate - generalni direktor ili donosilac odluke za predlog za saradnju koju želite da uspostavite? Društveni mediji su vaša šansa da se povežete sa njima kao i sa svim drugim ljudima kojima možda nećete imati pristup u svom okruženju.
Istražite kompaniju sa kojom ste zainteresovani da poslujete i ko bi mogao biti najbolja osoba za kontakt. Zapamtite da je lakše povezati se sa ljudima sa kojima delite poznanstvo ili zajednički interes.
3. Dokažite da ste stručnjak
Potencijalni klijenti žele dokaz da ste stručnjak u svojoj oblasti. To znači da morate da podržiteono što kažete tako što ćete pokazati da imate stvarno, sveobuhvatno znanje osvojim proizvodima i industriji u kojoj poslujete.
Jedan od najboljihnačina da to uradite je da delite članke i generišete čak i besplatan sadržajkoji će zainteresovati vašu ciljnu publiku. Dabiste bili sigurni da ste shvaćeni ozbiljno, govorite jezikom svojih kupaca i postavite se kao lider u svemu što delite i pišete.
4. Budite profesionalni
Vaš digitalni brend je ključan za vaš poslovni uspeh, tako da je ključno da na mreži pokažete da ste posvećenii profesionalni. Unapređujte profil svoje kompanije, napravite korporativnu stranicu umesto da koristite svoj lični nalog i, što je najvažnije, uverite se da nema tehničkih, pravopisnih ili gramatičkih grešaka u bilo čemu što objavljujete.
5. Ne očekujte instant rezultate
Češće se onlajn prodaja odnosi na izgradnju i negovanje odnosa, te izbegavajte da odmah ulazite u prodajni momenat i da insistirate na njemu. Strpljenje je ključno.
Fokusirajte se na odnos tako što ćete ponuditi nešto od koristi drugoj osobi potpuno besplatno - uslugu, savet ili informaciju od koristi. To što niste odmah dobili ništa zauzvrat rezultiraće novom ili jačom vezom sa potencijalnim budućim kupcem i izgradiće poverenje. A tamo gde postoji poverenje postoji i prostor za rast biznisa.
2
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.
Datum objave 01.05.2023.
Datum objave 25.04.2023.
Datum objave 03.11.2022.