Datum objave 16.12.2020. 16:30
Naša MrežaVećina nas o zdravlju misli tek kada je ugroženo. Pandemija koronavirusa nas je naterala da se malo dublje zamislimo i zapitamo ne samo kako rešiti trenutni zdravstveni problem, već kako trajno poboljšati imunitet i otpornost organizma na razne virusne i bakterijske infekcije koje hladno vreme donosi sa sobom.
Aromaterapija je odavno poznat način prevencije i lečenja raznih oboljenja, a o ovom, sve popularnijem holističkom pristupu dovođenja u ravnotežu uma, duha i tela, razgovarali smo sa začetnicom aromaterapije u Srbiji Lejlom Ljubenković, kliničkim aromaterapeutom.
1. Koliko su ljudi u Srbiji otvoreni za holistički pristup zdravlju?
Mogu slobodno reći, mnogo više nego što je to bilo ranije. Po našem mišljenju, taj pristup zdravlju još nije na zavidnom nivou, kao što je slučaj sa zapadnim razvijenim zemljama, ali idemo ka sve razvijenijoj svesti ljudi i korisnika o holističkom pristupu.
Veliki doprinos je dao svakako internet, jer su ljudi uspeli da saznaju mnogo više o samom terminu holizam, a samim tim i šta predstavlja i kakav doprinos daje našem telu, umu i duhu.
Još se dešava da nas pitaju da pojasnimo šta tačno predstavlja holstički pristup u okvirima aromaterapije, ali je svest i primanje informacija definitivno na višem nivou.
2. Bavite se i edukacijom aromaterapeuta i aromakozmetičara. Šta ta edukacija podrazumeva i kako ste odlučili da je uključite u svoj biznis model?
Počeli smo da se razvijamo u smeru aromaterapije otvaranjem strukovnog udruženja za promociju i razvoj profesionalne aromaterapije, pre tačno 20 godina i to je bio naš put ka otvaranju aromaterapije u Srbiji. Kako je aromaterapija stigla u Srbiju i o njoj se pričalo kao o grani alternativne medicine, učestovali smo i u njenom razvoju da dobije svoje mesto u zakonu o tradicionalnoj medicini. Mogu sa pravom da kažem da sam bila pionir kada je aromaterapija u pitanju i da je sve ovo ostalo što znate (ili ne znate) o nama, proisteklo prvenstveno iz edukacije.
Sada smo filtrirali edukativne smerove na aromaterapeuta i aromakozmetičara, jer su najtraženiji na našem tržištu, ali uvek se trudimo da korisnicima ponudimo i razne seminare i radionice.
Iz cele ove priče udruženja i brojnih zadovoljnih učenika, proizašla je potreba i želja za sopstvenim brendom i da naše celokupno dugogodišnje iskustvo i znanje pretočimo u malu bočicu koja će biti dostupna svima. Pažljivim formulacijama, koje počivaju na postulatima Slow cosmetics pravca i funkcionalne kozmetike, stvorili smo brend Aroma Tea Drops. Pored kozmetike, stvorila se potreba i za proizvodima koji dovode u sklad telo, um i dušu, a kreirali smo i razne sinergije (mešavine) eteričnih ulja koje nam u ovome pomažu.
3. Na koji način ste prevazišli izazove prodaje ove godine usled pandemije?
Imali smo tu sreću da se naša prodaja u najvećem procentu bazira na online shop-u koji imamo već pet godina. Trudimo se da uvek budemo dostupni korisnicima, jer živa reč je nešto što se ne može preneti na papir. Tu smo i da im pomognemo putem našeg besplatnog savetovališta kada su u nedoumici oko kupovine nekog proizvoda, a nisu u mogućnosti da ga lično vide, probaju, pomirišu.
Fleksibilnost je takođe na višem nivou u odnosu na prethodne godine, jer smo želeli da izađemo u susret korisnicima. Sve u svemu, mislim da smo se super snašli u ovo vreme tranzicije i nadamo se da će tako i ostati. Uvek budite u skladu sa telom, umom i duhom i nema greške. Mi smo tu da pomognemo ako dođe do neravnoteže ili jednostavno da vam damo savet.
4. Šta vam je najviše privuklo pažnju od sadržaja na Našoj mreži i kakav bi sadržaj voleli da vidite?
Iskreno, nismo imali priliku da se ranije susretnemo sa vašim portalom, ali kada smo krenuli da ga istražujemo, oduševili smo se kvalitetnim sadržajem koji ste ponudili u vidu praktičnih saveta i konkretnih primera.
Ono što ćemo mi uvek zagovarati je podrška i pomoć lokalnom preduzetništu. Mislim da je to polje vrlo bogato kvalitetnim, kreativnim ljudima kojima je uvek potrebna pomoć.
2
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 16.05.2022.
Datum objave 13.05.2022.
Datum objave 12.05.2022.
Datum objave 16.05.2022.
Datum objave 13.05.2022.
Datum objave 12.05.2022.