Datum objave 10.10.2019. 11:00
Naša MrežaIako se izbegava da se reč potrošač i dete stavljaju u istu rečenicu, ne može se osporiti da i najmlađi među nama imaju određene potrebe na koje tržište može da odgovori.
Sa kreatorkom brenda “Nanine heklane igračke” porazgovarali smo o benefitima i stvarima koje se moraju uzeti u obzir kada se kreira proizvod za najmlađu target grupu. Stavke od antialergijskog materijala za punjenje, oblika koji je po fizionomiji najpogodniji za bebe, pa sve do boja koje prijaju njihovim očima, moraju se naći na listi prioriteta ako ste preduzetnik koji se upušta u ovakve poslovne vode.
16
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 16.05.2022.
Datum objave 13.05.2022.
Datum objave 12.05.2022.
Datum objave 16.05.2022.
Datum objave 13.05.2022.
Datum objave 12.05.2022.