Datum objave 10.12.2021. 15:35
Naša MrežaOd najranijih dana, Nađa Janković je zaljubljenik u slatkiše i njihovu pripremu, a svoju ljubav je pretvorila i u posao, kada je pokrenula „Peperina shop”. Zdravi slatkiši sa najkvalitetnijim sastojcima su neobični po kombinacijama ukusa za koje inspiraciju nalazi na svakom od putovanja, svom okruženju i smeni godišnjih doba.
Odakle krenuti i kako razviti svoj posao, od ljubavi do ideje i realizacije, pročitajte u nastavku razgovora sa Nađom.
Kako si došla na ideju da stvoriš svoju poslovnu priču?
Od malena sam volela da pravim kolače. Sa deset godina sam dobila svoj prvi dečiji kuvar i sećam se kako sam volela da isprobavam razne recepte koji su se nalazili unutra. S obzirom na to da je i moja mama uvek sama pravila kolače, ja sam joj obično pomagala u tome. Ljubav prema izradi deserta je od tada bila samo sve veća. Otprilike pre tri godine sam shvatila da je izrada kolača nešto u čemu zaista uživam i da bih volela da ovo pretvorim u svoj biznis. Počela sam da eksperimentišem sa raznim ukusima i vrstama kolača, pa sam, učeći i na greškama, otkrila šta sve želim da ponudim ljudima. Pre skoro tačno godinu dana sam donela odluku da se isprobam u ovom poduhvatu i tako je nastala Peperina.
Koji su ključni izazovi pri izgradnji preduzetničke priče?
Jedan od najvećih izazova mi je bio da zapravo napravim taj prvi korak i započnem biznis. Sve što sam znala jeste da pravim kolače, ali svi ostali aspekti poslovanja su mi bili potpuno nepoznati. Ipak sam se upustila u celu priču i usput rešavala svaki problem na koji bih naišla i skupljala iskustva o poslovanju, ali i dalje učim.
Još jedan od izazova sa kojim se suočavam jeste što sama sve radim, od kreiranja ukusa, preko izrade, fotografisanja i marketinga do dostave. Bilo je, i biće, mnogo neprospavanih noći i napornih dana kada bih pomislila da neću uspeti sve da stignem. Međutim kada dobijem poruke zadovljnih kupaca, znam da se sve ovo isplati i jedva čekam da vidim koji izazovi tek slede.
Gde pronalaziš inspiraciju za ukuse?
Nikada nisam bila zadovoljna uobičajenom ponudom sitnih kolača koji se najčešće mogu naći kod nas u prodaji. Pošto volim da eksperimentišem sa različitim ukusima, došla sam na ideju da sa svojim brendom započnem nešto drugačije.
Za početak sam kroz putovanja otkrila mnogo novih i zanimljivih ukusa. Jedna od omiljenih stvari koje volim da radim kada dođem u novu zemlju, jeste da isprobam njihove tradicionalne deserte, ali i razne nove i jedinstvene ukuse. Inspirisana njima bih dalje nastavila da ih istražujem i pravim svoje različite kombinacije.
Inspiraciju takođe pronalazim i svuda oko sebe, kao na primer u godišnjim dobima, praznicima, začinima, pićima itd.
Planovi za budućnost brenda?
Od samog početka plan mi je bio da imam svoj lokal i to je nešto što bih volela da ostvarim u bliskoj budućnosti. A u međuvremenu želim da nastavim da se razvijam i usavršavam, da proširim svoju ponudu i pridobijem što više mušterija.
Na duge staze, volela bih da Peperina postane ustanovljen brend poznat širom Srbije, a možda i u regionu.
Gledajući našu platformu, šta ti je od sadržaja najviše privuklo pažnju i kakav bi još sadržaj volela da vidiš ?
Nisam do sada bila upoznata sa sadržajem koji se nalazi na vašem portalu, ali kada sam dobila ovu priliku, istražila sam tekstove koji se kod vas mogu naći i oduševili su me praktični saveti i pomoć koju pružate novim preduzetnicima.
Sviđa mi se što dajete platformu za podršku domaćim brendovima i pružate im alate za dalji razvoj. Mislim da sa tim treba nastaviti kako bi sve više ljudi imalo priliku da uspešno razvije svoj biznis.
Tvoje mišljenje po pitanju tržista zdravih slatkiša u našoj zemlji?
Mislim da potencijal tržišta zdravih slatkiša u Srbiji još uvek nije u potpunosti iskorišćen. Međutim poslednjih godina sve više viđam proizvode i brendove koji iskaču po radnjama i na internetu. Smatram da ljudi u Srbiji i dalje nisu dovoljno upoznati sa ovakvim poslasticama, a s obzirom na cenu namirnica koje se koriste za njihovu izradu, cena samih proizvoda nije mala, pa za mnoge ljude u Srbiji ovakvi slatkiši predstavljaju luksuz. Nadam se da će u budućnosti ove poslastice postati pristupačnije i da će ljudi otkriti koliko ukusne, a zdrave one mogu da budu.
0
0
Da biste ostavili komentar potrebno je da budete
registrovani korisnik.Datum objave 16.05.2022.
Datum objave 13.05.2022.
Datum objave 12.05.2022.
Datum objave 16.05.2022.
Datum objave 13.05.2022.
Datum objave 12.05.2022.